em

Jag är räddad!

Dagen igår på jobb var mycket rolig. haha, Och där är många "spännande" folk ;)
Igår var där, en som skämdes, två som körde sten-sax-påse om vem som skulle hämta kaffe i köket, en som pillade bort laxen från mackan o slängde i en matkass, en som doppade en använd gaffel i någon annans kaffe. Jag satt bara där och lyssnade och kände mig förvånansvärt normal. hahaa, men jag gillar dom ändå :)

Idag har jag städat o fixat mat o varit rädd. Ja
Sen kom systrarna kalén en runda o snackade lite skit :) trevligt,
NU,,  vila middag!

Jag har en flipp. Den ska inte användas ikväll. Men jag har iallafall en flipp och jag gillar det :)

Kommentarer
Postat av: Idaho

Superb. Vi ska nog kunna prata om någonting, oroa dig inte för det, du! Jag tänkte ha klackar, så det kanske tar snarare en halvtimme än en kvart. Men vi hinner ju till 19 ändå, så det är lungan! PUSS!



Och du - skitsnack! Flippar är till för att användas! Speciellt när man fyller år!

Postat av: Idaho

Vilken förra kommentar? Jag har svarat på alla jag har sett. Men är det säkert du hinner hämta oss då? För vi kan gå. Jag lovar. Puss!

2008-10-25 @ 15:18:28
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Idaho

Sjysst! Vi ska diskutera, jag lovar. Hmm, du får berätta sen. Äsch, jag har kommit över det där, men så är jag ju också så mycket äldre än dig :) Haha, glöm aaaaaldrig busken! :)



Icke bara ministrar. När ministrarna är slut blir det något annat. Och sen något annat och något annat. Tills vi kan allt i hela världen. Och till dess har där nog hunnit komma nya ministrar, så då är det bara att börja om.



Puss!

2008-10-25 @ 16:17:20
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback