All in

En vit helg full med roligheter.
I fredags så kom anniken hit på förmiddagen och som vanligt så snackade vi och lagade ihop någon konstig lunch som smakade kanon! Sedan provade hon iprincip alla kläder i min garderob. När hon bestämt sig så började vi göra oss klara inför en kväll i malmö tillsammans med några tjejer från klassen. Anna mötte upp oss på busstationen utanför ica i malmö. haha. Vi lagade underbart god taco med förbannat god guckmuck, mums. Frida o malin kom och vi åt vår goa middag. Det hela började bli en liten förfest då de drack mer o tre andra killar trillade in i lägenheten :) men som man brukar säga så går tiden snabbt när man har roligt och jag var tvungen att ta mig till stationen för att inte missa tåget. De andra tjejerna skulle ut i malmö. Tackar för en übertrevlig kväll med damerna,! :)




   


I lördags så hjälpte jag mamma hela förmiddagen och på eftermiddagen kollade jag på brorsans sista match, VINST! guutt, haha. För att inte sitta helt ensam hela kvällen o deppa så kom kaisa en sväng till skurup för att underhålla mig. Fotboll, en jävla massa snack, chippa o dippa, och tillslut en film! mm, vit men mysig kväll :) Ida verkade också ha trevligt i Alnarp, men jag tror ångesten stod upp i halsen på henne, haha.
 
Igår så hände inte allt förmycket. ganska trist med söndagar om jag får säga det.
Om jag ska va ärlig så vet jag inte vad som händer idag heller. Hatar att va arbetslös!

Lööw!

Kommentarer
Postat av: Idaho

Ångest var det sista jag hade!

Postat av: Lööwan

Jag menade ångest över att inte kunna ta dig dit du ville. sant?

2008-10-13 @ 18:13:25
URL: http://johannaloow.blogg.se/
Postat av: Malin B

haha goda bilder. Du måste skicka den till mig när vi slog Frida ;)

2008-10-14 @ 15:38:47
Postat av: Anonym

ooooooooooj, såg den nu :P

2008-10-14 @ 15:40:42
Postat av: Anniken

Även jag tackar för en grymt trevlig kväll! :)

2008-10-15 @ 09:05:54
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback