17 okt,

Jag har fått två förslag på respektive till festen, jag tar gärna emot fler förslag och erbjudande. haha, dock har jag redan några att välja mellan. Tiden är knapp. haha,
Jag ska snart bege mig mot ystad för att få några kläder av anniken, och göra ett litet ärende. Om hon har tid så blir det även ett litet besök på skolan :)
På tal om nått annat så skulle jag behöva skriva ett tal. meeeeen, vet inte var jag ska börja. måste samla idéer.
Dagen blir mycket lugn och jag vet att pappi har nått gott med sig hem från jubb :) smaskigt,
9 dagar till jag fyller år, guutt !
Hör av dig innan jag blir tokig!

Kommentarer
Postat av: Idaho

"dock har jag redan några att välja mellan"

Är det något du har skippat att berätta, eller?!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback