veckan, borta?

som sagt har det inte blivit så mycket data denna veckan och därför inget inlägg. Veckan har bara rusat iväg. måndag minns jag inte riktigt. Tisdagen tog jag avsked av en av mina närmsta vänner. Anniken åker imorgon så vi sågs en sista gång. Det var tungt att säga hejdå. Jag ville inte släppa henne när vi stod på stationen i skurup. Fick nästan en liten tår i ögat när hon rullade iväg med tåget! Men jag vet också att hon kommer få det kanon och att allt kommer gå bra. Love you, det vet du om! :)
onsdagen inget direkt speciellt. Jo somnade halv 9, guutt! igår skulle vi laga mat o kolla film. Men vad händer ? Jo dom lata fjånarna orkade inte laga mat så det blev pizza. jag tog dock kycklingsallad :) de spelade något krigsspel och jag somnade i soffan efter min goda kycklingsallad. Filmen vi såg innan jag somnade var rätt rolig ändå :) haha, Mellan jul o nyår ska vi ha en filmvecka. Gudfadern o någon annan tror jag. ska bli roligt med film dygnet runt ;) jaa ni förstår vad jag menar.
Idag då. Har varit en sjuk dag på jobbet. haha, jävligt roligt. Josse o jag sjöng julsånger i pappcontainern. BASfiol o flöjt, haha! Hon tänker även före sin egen hjärna. Vettifan hur det går ihop. Men HON kan! hon är rätt störd men söt ändå ;) haha Helt enkelt har vi roligt på jobb och får ett antal skrattanfall om dagen.




Trevlig helg. Jag vet många som är ute o svirar ikväll. Festa för mig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback