v.45

märker att jag inte har så mycket tid till att skriva längre. jobb om dagarna o kvällarna bjuder nästan alltid på saker. Förra veckan var fullt upp. o nu i måndags blev det promenad i mörkret sedan ett dåligt avsnitt färjan. Igår tillbringade jag några få timmar med mark/cusarna. Idag har jag hunnit med provtagning, jobb och sen planering. även presentinhandling :) haha,. Nu, med tanke på att några tränar fotboll, så får jag sätta mig själv framför tv.n o kolla nått. haha ;) nääää, men ha det så bra alla. Jag ska äta en clementin nu!
HEJ

Kommentarer
Postat av: Anniken

Hehe, å nej inte var jag väl klumpig då inte ?? :P

Postat av: Idaho

Jag märker också det. Puss!

2008-11-05 @ 21:52:37
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback