SNÖ!

snö snö snö. äntligen har snön kommit. Dock är det bara mysigt om man är inomhus. Men när man ska cykla från jobbet är det inte så jävla roligt. Filippa o jag kom dock fram till att vi skulle starta en firma som sålde dubbadäck till cykeln. (fick reda på här hemma sen att det redan finns) JAG ska köpa såna. hatar att cykla i snö o halt.

Igår vaxade jag uffes ögonbryn.. med tejp. Gick faktiskt sjukt bra! Idag, fredag, så har dagen bara varit upponer på jobb. Började trist, men vid middagstid, (då josse o jag sprang i snön till ag.s för att köpa lunch) vände det. eftermiddagen har varit galen. Jag skrattade så jag grät ett tag :) haha,

10 saker som bör göras inom en vecka:
Städa garderoben o slänga en massa.
Vattna mina döende blommor.
Storstäda på rummet.
Köpa klänning till storfesten.
Försöka få bort min nackont.
Sluta leva på panodil för min huvudvärk.
Ringa viktiga samtal.
Riva tapet.
Få tummarna loss o planera norge.
Tvätta mina skor.



Jag saknar denna människa enormt mycket.



Emil o jag:
J: Mamma o gustav kommer o lämnar en blomma till er.
E: Men vadå? fyller någon år här hemma? :s :o
J: Ja, din mor!
E: :o  ... fan sån mytare du är.

haha,
Löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback