PARTAJ!

Årets bästa 20årsfest hölls igår i ågården i vollsjö. Sjukt roligt och en helt makalös stämning. Spelegubben vad kanon och jävligt rolig :) rediga snapsvisor och det började närma sig storm. haha, Nej, men efter maten var det bara kuling för de flesta än. mycket god mat och en del koppar kaffe åkte ner :) hehe, När det var dax för dans så fick jag dra upp jonas på "första dansen". Lärde ut ganska bra kan jag känna, braa där.  Efter en grogg som fan inte var nådig och efter "kan ida, kan ida..." så började det gå utför för henne. haha. Det blev storm och nästan orkan ;) (Bild på detta finns här nedan. Förlåt Ida, men var tvungen) Efter tårta, dans i flera timmar, nattamaud o massa annat innan dess så kom taxi o hämtade. TACK IDA för en toppenfest! ser redan fram emot 30årsfesten ;) haha,



känner inte för att lägga upp fler bilder här. Dom kommer på facebook inom någon timme :)


Idag har lööwarna varit ute o räfsat löv!





hahaha,

Btw. Niels barn är beräknat till idag! :) dock har inget barn kommit till världen än.

Kommentarer
Postat av: Idaho

Tack själv! Kul du kunde komma! Och tack för presenterna, sjukt bra!

Och du var inte tvungen. Jag lovar, du är snarare tvungen att ta bort den.

Puss!

Postat av: Emilia

Denna bild verkar förfölja Ida...

2008-11-03 @ 15:18:14
Postat av: Idaho

Ja, och jag förstår inte vad det är Johanna inte förstår.

2008-11-03 @ 17:05:46
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Lööwan

jag förstår Ida, men jag vill inte förstå! men NÖJD nu? jag har bytat bild till en mycket söt :) Med den andra bilden ville jag ju bara visa hur bra kvällen var.

2008-11-03 @ 18:04:05
URL: http://johannaloow.blogg.se/
Postat av: Idaho

Du är en ängel, fallen som ett Lööw från himlen. :)

2008-11-03 @ 18:22:16
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback