Jag är inte den som är den,, jag är den andra!

En liden uppdatering. Jag överlevde helgen. Den började ganska lugnt i fredags,, en kväll i soffan :) somnade vid 9, GUUTT!
Lördags vad jag seg. Trött efter en hel veckas jobb som tog mycket på krafterna. haha, sant! Träffade iaf kaisa på stationen på kvällen för att bege oss mot en tidig förfest. halv 10 mot byggdegården där kvällen skulle spenderas med perikles :) Jo det var kul. Dans, skratt o enormt mycket snack o skoj med kusinerna. haha. som dom jävlades,, träffade även en vän till en vän. haha, förstår inte hur han kände igen mig :) men roligt iaf!
när kvällen var slut och mammi hämtade upp oss halv 2 så tog vi upp en nisse på vägen. Denna nisse var med i de moderata ungdomspartiet (?) hahaa.
när vi skulle lämna den otroligt fulla kaisa på staionen i skurup så fick jag o max för oss att hänga med. Jo visst, utan batteri på telefonen och utan pengar. Eller jag hade batteri o han hade pengar..trodde vi. Väl i ystad insåg vi ganska snabbt att han inte hade pengar och att vi på något sätt skulle ta oss hem. Jag hade som sagt batteri, men ingar nummer till hans polare.  Fan hur skulle det gå? Men jo vi löste det fint. En fin liten kväll på bar a bar hann vi med innan taxin med alla grabbar gick hemåt! haha. sånt jävla äventyr och allt var helt sjukt,, egentligen.
Tack emmelie för att du glömde dina pengar i min väska så att jag nästan kom hem, :)






Kommentarer
Postat av: Idaho

Jag gillar bordet i bakgrunden. Och baccardi-flaskan i handen. Väg att gå, Kaisa! Puss!

Postat av: Kaisa

Äsch det var utblandat. Tror jag. Man tackar för bilden!

2008-11-18 @ 21:42:22
Postat av: Idaho

Utblandat!? Hur menar du nu!?

2008-11-18 @ 22:27:30
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Emilia

"Otroligt fulla Kaisa" Nu skulle mor din var stolt!

2008-11-19 @ 15:02:37
Postat av: Emilia

"otroligt fulla Kaisa" nu skulle mor din vara stolt!

2008-11-19 @ 15:03:55
Postat av: Emilia

Citat från Ida; -Vad hände där?

2008-11-19 @ 15:05:09
Postat av: Lööwan

jag vettifan vad som hände med kaisa,, men full blev hon, o höll på att somna på stolen med en baccardi och en skåne-något i handen. men som tur var så var hon inte odräglig, utan bara allmänt seg. haha

2008-11-19 @ 18:31:32
URL: http://johannaloow.blogg.se/
Postat av: Johan

Haha, vilken jävla kväll..

Men du..





tjingeling..

2008-11-20 @ 21:30:33
URL: http://jlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback