Första advent

veckan har bjudit på mycket.
lön, samtal med anniken via msn, firande av mamma, hamburgare för första gången, lammkött på jobbet, grymmt avsnitt av färjan, pinsamt avsnitt av bönderna, mys med ulrika, triangeln-ikea-mcdonalds-svedalaoutlet-tripp, påbörjan av renoveringen i hallen, mys med lussebullar, marängsviss o kaffe med ida o kaisa, julskyltning, glögg o massa annat skoj.

Med storebror i malmö igår. Inhandlade en del till hans lägenhet. Eller det var nog mest jag som handlade,, o han betalade. P har nämligen fått lägenhet o flyttar imorgon. Han bör räkna med mig som inneboende. Därför försöker jag se till att han köper en skön soffa som man kan sova i, haha.
Vi körde lite vilse i malmö. Jag ger kommentar. Tillbaka av P får jag ett irriterat "Ifrågasätt inte,, jag bara skämmer ut mig", haha

btw. jag har handlat världens snyggaste klänning till mammi o pappis fest :)

Börjar 7 imorgon. Ska gå till jobbet. Usch. Tidig morgon imorgon!

Löve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback