..

Lördagen var helt värdelös.
Hos gabbe var det mysigt och mycket trevligt :) vi pratade verkligen om allt mellan himmel o jord. Sådär som tjejer brukar göra! haha,. Dock blev det snack och diskussion om när vi skulle anlända till bar a bar. Jag fick ge mig eftersom nästan alla var mot mig. ca tjugo över 1 befann vi oss utanför bar a bar i en kö som inte rörde sig.
02.05 (?) så lyckades vi övertala vakterna att vi skulle få komma in om vi inte hängde in våra saker i garderoben. Jovisst, där började festen med jackor på. Inget kul egentligen, men lite snack och ett glas vatten blev det. Vid tio i tre lämnade vi ett jääävligt fullt bar a bar och blev genast lyckliga när vi såg hur lång kön till garderoben var. Stackars koc, där måste ha varit sjukt stressigt.  Men tänk ändå att vi betalade 100 spänn för ca 50 jävligt varma minuter.

Nu, färjan! :)

Kommentarer
Postat av: Idaho

Heeelt värdelöst var det ju inte. Vi behöver inte överdriva. Och jag var varjefall med dig!

2 kr minuten - göttmos!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback