Annikens avskedsfest!

Fredagen som vi gått o varit nervösa över i 2 månader är nu över och det blev som vi tänkt. usch vad rädda vi var att något skulle gå snett. Men allt blev lyckat.
Fördrink, förrätt, huvudrätt o en snabb efterrätt för att sedan kidnappa henne o dra med henne ut till limon som stod o väntade. Vidare mot en lokal som hon kände sig hemma i :) massor av människor hade samlats där med partyhattar, tutor och ballonger, haha. Efter några timmar där så for vi vidare mot ett ganska så dött bar a bar. Men kvällen var kanon! Tänk att vi lyckades ändå :) den bästa kom o hämtade mig inatt i y-town, bra o Tack!

Kaisa går o tutar med en kalastuta på gatan.
- Ska man sova på natten får man fan bo på landet!

btw. kaisa, lever du ?

Kommentarer
Postat av: Idaho

Härligt att det blev lyckat!

Anniken: Ha en alldeles underbar resa, synd jag inte kunde vara med igår!

Finns det bilder på denna kalastuta? Och kan man få en favorit i repris ikväll?

Puss!

Postat av: Emilia

Jag tror och hoppas att Kaisa lever. Hon var inne på msn, tar det som ett gott tecken:) Tack för igår, trevligt:) pusspuss

2008-11-08 @ 17:32:02
Postat av: Anniken

Du underbara vän! Kommer nog aldrig kunna tacka tillräckligt för den här kvällen. Du anar inte hur betydelsefull den var för mig.

Vilket jobb ni och frammförallt du lagt ner. Guld värt ska du veta!

Puss på dig <3



Oxh Ida, jag fick en hälsning från dig iaf så du var med på sätt och vis :)

2008-11-08 @ 23:29:03
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Idaho

Då höll Johanna sitt löfte - tur! :)

2008-11-09 @ 13:45:42
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Lööwan

haha, ni kan alltid lita på mig! :)

2008-11-09 @ 16:38:58
URL: http://johannaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback