underbar helg :)

Hemkommen från ett besök på Lunds universitetssjukhus (?)
Mätade huvudet och sen ritade hon ut prickar på huvudet och i hela hårbottnen. Hon satte på någon salva och nått annat på prickarna och sen på med elektroderna och jag var genast kopplad till datan. En undersökning som bestod av både blinkande lampor, öppna och stängda ögon, en sifforövning och hallucinationer. Lite läskiga stunder måsta jag medge.

Efter undersökningen fikade mammi och jag på varsin fet räkmacka nere i caféterian :) mumsigt.

Nu till helgen! :)
Fredags, balen med Ida. Ångest över att jag inte gick dit för rätt syfte,. De verkade alla ha jäkligt trevligt. Koc har ju sagt nu i efterhand att han mer än gärna hade ställt upp. haha, Men jag får skylla mig själv faksitkt. Vi hade riktigt roligt ändå även om vi var där för att filma.
Ida: Men gubbe lilla, här är bara 50. Du behöver inte trycka mig i röven bara för att jag kör volvo! haha

            


 




Lördags, handling med mammi. Massa ärenden skulle vi också hinna med. Hämtade bl.a min studentklänning som nu är klar. Vid tvåtiden så kom Emilia, mia o kaisa på besök. Jag bjöd på fika och vi planerade Åhus :)
På kvällen vare grillning med Anniken. (Alla andra fick förhinder) vi hittade en lugn plats på stycket (åkern, för er som inte kan skånska, haha)  där vi satt o åt. Riktigt mysig kväll med mycket snack :) melodifestivalen såg vi också, eller iaf jag. Anniken sov sig genom omröstningen. haha. 
Natten bestod av ett och annat fyllesamtal, Närmare bestämmt 6, 7 eller 8 haha. Meeene, det var trevligt :)

Söndags, upp o hoppa tidigt för att åka till Burlöv o shoppa kläder till syster och bror. Dock blev det en del till mig själv vilket verkligen inte var planerat. På eftermiddagen bar det av mot torsjö för att umgås med Ulrika o Johan. Riktigt mysigt o mycket planer inför framtiden. haha ;) mycket, mycket snack, grillning och kollade på gamla foton var typ det enda vi gjorde. Åkte hem framåt natten och bums i säng.


Nu ska jag snart laga lite mat och sen göra mig klar inför kvällen :)
Insåg faktiskt precis att jag haft en vit helg. haha, jag har alltså haft en underbar hleg utan sprit. Braa !

Löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback