underbart

Dagen har faktiskt varit riktigt givande.

Började med slingan, Skulle springa 5.an. Men lyckades övertala vår lärare att vi bara skulle ta 2.5.an. :) riktigt bra och vi fixade det. haha, Håla i mer än två timmar.
Då tog vi oss i kragen och gick till Forex för att växla pengar till helgens resa.! Warszawa väntar framför våra fötter. Sen blev det solning på gräsmattan i någon timme.
Jag har fan inte kunnat snacka idag, allt har blivit bakofram eller upponer. men folket har fått sig ett par goda skratt.

Har även ätit årets första glass. Dock inte så gott som jag trodde.
Träffade Rickard också, vilket inte precis var igår. Riktigt roligt faktiskt.!

Fick reda på ännu fler som ska till Magaluf när vi ska dit :) haha, kommer ju kännas som man är i ystad eller nått.
Har också insett att anniken faktiskt kommer vara brun när hon kommer hem från semestern,, då blir man ju lite avundsjuk.

Jag vill ha sommar och massa mysiga grillkvällar.
Snälla ge mig sommar och lov!

Kommentarer
Postat av: Anniken

haha, men så mkt brunare blev jag då inte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback