soligt,

Det är verkligen vi och ni. Varför kan inte bara allihop vara vi tillsammans. Tråkigt att det ska behöva bli uppdelat. Roligt om alla någon gång skulle kunna göra nått tillsammans. Men eftersom man inte riktigt duger så funkar det inte. Det passar tydligen mycket bättre med andra. Antagligen bara att inse.

Snart är skolan slut. Snart är helvetet över. Äntligen!


Glömt att säga att i Polen var vi fantamig med på två bröllop. Ett på lördagen och ett på söndagen!. Första gången jag är åskådare på ett bröllop :)


Om en timme blir jag hämtad av mamma Barkentin. Vi ska till svaneholm för att se på hennes dotter och min bästa Ulrika som ska på balen. Det ska bli härligt! Hon ringde innan o sa att hennes hår var jättefint.. Det tror jag säkert o jag läääängtar :)

Slutade tidigt idag,, alltså har jag suttit ute i solen någon timme :) skönt o varmt. Nu ska jag dock göra mig klar inför kvällen. Kameran är laddad vill jag lova. Jag har nämligen fått order av mina föräldrar att fota deras extradotter! :)

Löve ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback