Panik

Resa eller icke resa.

Fick reda på för ca två timmar sen att vårt hostel vi ska bo på i Polen över helgen har gått i konkurs.
Panik, fy fan vad panik vi fick.!
Tänk om Cicci inte gått in på sidan för att visa Falk var vi skulle bo.
Då hade vi kommit ner till Polen imorgonkväll o fått reda på detta.
Jag kan säga att jag hade blivit rädd. Tänk att inte ha någonstans att bo.
 
Nu efter långa två timmar så har det kanske nog löst sig. Dom har hittat ett nytt.. Hotell i centrum! Dock blir det dubbelt så dyrt, men vad fan. Vi har ju även betalt 10% av det hostel vi egentligen skulle bott på. Men de pengarna kan vi vara utan. Nog inte så mycket skulle jag tro.

Som det såg ut för lite mindre än två timmar sen så skulle vi inte iväg.
MEN nu verkar det som resan blir av!
Ska man packa eller inte packa??


Hade en liten avskedskväll igår med P. Efter lite gäster här hemma (?) så begav vi oss mot svaneholm för att gå rundan o snacka massa skit.. Tack min bästa P för det.

Lunchade idag med Perra, mycket trevligt o mycket skvaller :)

OK.
då beger vi oss imorgon eftermiddag som det ser ut nu.
Kanske blir en liten blogg innan jag åker.

Löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback