i det gröna.

Skön o härlig dag.
Upp o hoppa när klockan ringde 8.00. På med kläder och ut på en lång promenad :) underbart.
Har försökt plugga nu ett tag, men det sket sig och jag satt bara o kollade bilder på datan.
Börjar 13.30 idag, Men ska åka in tidigare med Anna för att ta en fika och jag ska nog köpa en riktigt nice klänning :)

Redovisning idag på teckenspråken, men har glömt allt i skolan så måste verkligen hinna kolla på det också innan lektionen. Önska mig lycka till! :) haha

kvällen bjuder på plugg och lite tv! Gossip börjar ikv ju :)




Saknar!







Kommentarer
Postat av: Anniken

aa din dummis. Köper du "min" klänning?? :P Har typ önskat mig den ny av litta folk haha.

En fika hade ju också varit gott ;P

haha, ses på retoriken!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback