Hemma igen!

En helt underbar helg har vi haft. Tar för lång tid att berätta allt vi gjort, men tar lite smått.
Shoppat, åkt buss, festat, solat o käkat! Lite kulturella har vi faktiskt varit. I söndags besökte vi något som vi tror är en kyrka :)

Sjukt många knäppa kommentarer har sagts o enormt mycket skratt har det bjudits på under hela helgen.
En natt vid 1 halv 2 så blev det grymt mycket snack om bajs. vi skrattade så vi fick ont, herregud, vi låg dubbla i grin! 

Cicci: Hon är fan fem skitar hög!
haha

Landningen på Sturup var inte i min smak om jag säger så. Skak o bonk o ljud. Dessutom trodde jag helt ärligt att vi landade i en kohage. Men där var en liten landningsbana under oss. Annars gick allt fint!


Tydligen har syster haft trevliga tsamtal under helgen. Kul för henne då ju!
Men några saker som jag inte riktigt kan fatta.

TACK Sp3G för en helt fantastisk resa.




              








Kommentarer
Postat av: Malleballe

Tack sjäääääääääälv! och ja, jag trodde också vi landade i en kohage, scary!

2008-05-13 @ 20:33:23
Postat av: sheet

men du behöver inte förstå allt heller..

2008-05-14 @ 19:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback