det gillas

Det blev en sen kväll i torsdags, men jag kom fantamig upp igår ändå. haha

Var med Ulrika i malmoe.
Ulrika hittade mycket saker, dock fann jag bara ett par skor till studenten.
Vi hade det mycket mysigt o det bjöds på mycket skratt :) ♥
Ulrika om ett par byxor: Fy för vad fula,, dom kunde ju haft lite klass!

Var med Palle o Gustav igår.. körde ner o handlade kinderägg.
Det blir dyrt om vi ska köpa det varje fredag. hehe 
Smällde lite kinderägg ute på gården, dock gick det inte lika bra som förra gången.

Ska iväg till jubb snart. I eftermiddag bjuds det nog på lite sol o sen får vi se.
Tyvärr blev det inte Åkarp för mig ikv:/

Soliga Hälsningar
Löve :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blev inget Åkarp för mig heller :/

2008-05-03 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback