yes yes, så är det!

Sitter just nu hos ulrika o johan, Om ett litet tag så ska vi köra hem till mig o sen köra mina föräldrar till fest. Därefter mot ängamöllan till andersson för att lämna johan o hälsa på dom andra. Jag och mästerkocken ska laga en god middag tillsammans senare ikv också :) 

Igår hölls kvällen på kronehill. Mat, film o mys. läskig film hann vi också med, Saw 1. Dock sov jag mig igenom nästan hela filmen.
Vi kunde även konstatera att det enda grabbarna tänkte på var sex. Deras snack handlade mestadels om det hela kvällen. 

Eftersom vi ska vara i skurup kvart i sex, och det tar ca 5 minuter så måste vi nog köra snart, haha. 
Dock kan jag lova att vi lär vara i tid. 


GLAD PÅSK
Löve
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback