syster chockar igen!

Fick precis världens chock. Syster kallar från köket och när jag kommer dit så frågar hon om man kan diska den här!, hrm.. jag hade fan inte ens en aning om vad det var hon höll i, men hon sa att det var fläkten.
Jag sa nej och hon började torka av den ist. Men förstår ni,, min syster är den mest otekniska och korkade människa jag någonsin träffat. Hon är dessutom inte den som ofta hjälper till hemma utan tillsägelse. haha,
Btw. hon viste inte ens, efter 15 år, var vi hade kökshandukar. Alltså har hon inte den minsta koll på var vi har saker här hemma.

Då är det inatt bloggen ändras?! intressant


Nu ska jag hämta sara för att sen åka till folkhögskolan. Vi ska se teater! :)

Lööw

Kommentarer
Postat av: lillasyster

jajajaja säger du ssm inte ens vet hur teknisk stavas :P
"ÄR TEKNISK MED CK?" haha & vem är det som alltid frågar mig hur saker och ting stavas ;)
var inte så tuff i mun!

2008-03-27 @ 18:01:45
Postat av: lillasyster

'som

2008-03-27 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback