svedala, o yra som höns

Igår tog vi bilen till Svedala till outlet för att hitta jeans till broren. Väl i Svedala ringde telefonen och P bestämde genast sig för att komma o hälsa på oss i affären. haha, snällt kan jag tycka :)
När vi stått i den enormt långa kön o väl var ute i bilarna så körde VI mot burlöv o dom andra mot hedbergs bil. Pappi ska ju köpa ny jobbebil har han fått för sig.

Efter som P o min familj kör olika håll till burlöv center så blev vi lite yra. Jag sa att vi skulle köra av där, men P sa nej och vi fortsatte.. Om jag säger som såhär, När vi yrat runt i 40 minuter i hela malmö så slog jag en pling till pappi som hjälpte oss. Alltså var det den vägen som jag sagt från första början. VARFÖR lär du dig aldrig att lyssna på mig? haha, men mycket skratt blev det iaf. Tillslut hittade vi till burlöv center. YEES!

Mot hemmet och nästa stopp var hos mormor o morfar. hjälpte till lite med att välja glas-service. Mycket klydd blir det nu när dom snart ska flytta.
 
På kvällen var jag faktiskt duktig och gjorde halva min läxa.. Jag skulle ha gjort den förra helgen, men har flyttat fram det hela tiden. Nu är det nästan gjort iaf :)


Dagen kommer att spenderas i Ystad hos anni. Lite våfflor o mycket skitsnack lär det blir. Ska försöka hitta ett par skor också i stan!
Ikväll blire träning med flickorna.
?


Löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback