snö snö snö

Om fem minuter ska jag ta på mig varma kläder o en mössa för att gå ut en promenix med min vän Ph.
Tror vi har en del att prata om nu såhär efter påsk o massa helger,. Skönt att ha något att göra nu en kall eftermiddag som denna. Hann faktiskt ta en liten lur innan på soffan! Förstår inte hur man kan vara så trött som jag är. känns som att jag sover dygnet runt.

Hade en lektion idag, dessutom fick vi sluta 30 minuter tidigare. Jag gick i stan lite, kul att titta på alla fina vårkläder o vårskor.. men var fan är VÅREN? Det är nästan april o fortfarande minusgrader. Kul att snön kommit, men dock tre månader försent.

Jahopp
Fick nyss samtal från min andra halva, "kom o hämta mig i ystad NU!". ja haha, tjoballe va!?

I löööw you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback