promenix,

Tillbaka nu efter en otroligt lång, härlig o mysig runda med Ph. Gick i nästan två timmar :)  Det var behövligt att snacka ut om allt mellan himmel o jord kan jag känna.

När jag kom hem så stod PKS på gården. Han satt inne i köket med mina päron o hade djupa diskussioner, haha.
NU iaf sitter jag här, trött som en alika, haha fin jämförelse?!!  Sova resten av kvällen tror jag. Men eftersom jag är hemma själv o datan är ledig så får jag kanske passa på att skriva klart det jag skulle gjort på lovet.
Imorgon ska jag o sara kolla på perras teater. joina? yes yes, ska bli intressant o se vad dom åstakommit.

Jag har lagt det bakom mig nu!
Nu är det over!


Lööw

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är det verkligen över för många! hehe,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback