meen, men hon har roligt.

Jag har brutit mitt löfte om att inte vara med på bild.
Men jag höll ändå i många månader, haha. Yes!
Dock hade jag klarat mig mycket bra utan den bilden eftersom man ser förjävlig ut på den.

Dagen igår började på jubb vilket var skoj.
Hem för att sova, och sen Hej Abbekås, Hej Hej!
Kortspel, singstar o sedan vidare mot Öja i en jävligt dyr och tyst taxi :)

Glad att vi kom när vi kom eftersom jag hörde folk som stått i kö en halvtimme!
Kvällen var helt ok,
lite saker som inte borde hänt bara. Men sånt är livet tydligen.
Hem med BUSS, och då menar jag verkligen en stor buss 70personers, kvartövertre. Men eftersom lite saker hände och människorna var sena så åkte vi nog inte förrän tioifyra.
Läängst bak i bussäääään! haha, tänk att en lite film kan få en på bra humör såhär en söndag. En film från inatt i bussen! ojoj,

Måste medge att Anna o jag hade jävligt flyt med jackorna :) haha, gytt.


image313


   



Dagen idag kunde vi lika bra varit utan. Började åt helvete och lär nog fortsätta så.
Pluggandet gör inte dagen roligare. En liten gnutta film från inatt kanske hade förgyllt. :) den bör ses

värme tack!
Löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback