lugna fredag

Nu är det bestämmt, JAG ska med på klassresan. Vi åker någon gång i början av maj :) Kommer nog bli nice, Man kan ju inte annat än att älska Sp3G, trots att vi har våra stunder. haha

Eftermiddagsfika hos Kaléns hann jag o perra med i dag. mys på det!
Bullar, äpple o kräftor, yeees.

Lämnade syster innan o insåg hur jävla sega tågen alltid är. Höll o väntade i en evighet, btw. någon trängde sig i kön också ;)

Morgondagen är fortfarande ett frågetecken, men hoppas dock på festerier :)
Dock väntar restaurang på söndag, så lite reda får där vara med morgondagens natt., haha,


Löve



image320

Hittade en gammal bild på mig o min andra halva.
- barnkalaset, valborg 07

Kommentarer
Postat av: Den innre kretsen

Nä nu ljuger du jag har fått insidig info att det var ingen som trängde sig i kön utan att det enligt lag hans tur att köra..:D

2008-03-29 @ 10:52:42
Postat av: Lööwan

HAHA, jo så kan man väl säga.. Men personen i fråga höll på förbjuden plats där framför bommarna. Bra om man följer reglerna ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback