jodå, braaa

Fredagen bjöd ju som sagt på ÖJA.
Middagen hos Anniken var riktigt nice. Sedan klassförfest hos Erika. nästan alla i klassen var där :) braaaa!  Mycket roligt och ball musik. 90-tal. yeah !
Fick även samtal av podde där under kvällen.  snacka om chockad jag blev.
Efter en del sms, samtal, dans, foto, kortspel, sminkning o massa annat så åkte vi till öja.!

Det svåraste under hela kvällen var att lista ut hur vi skulle hitta till ingången på öja.. Vi såg dörren, men viste fan inte hur vi hittade dit eftersom där var grindar överallt.!

Väl när vi hittat in så inser vi att verkligen alla öp-treorna o halva bollerup är där PLUS att dansgolvet inte var öppet. utan det var dans inne i bar-rummet. korkat när de viste att många skulle dit. Det tog för helvete 10 minuter att ta sig genom dansgolvet. På dansgovet spenderade jag max 5 minuter under hela kvällen skulle jag tro.
Jag fann perra i början av kvällen och vi pratade mest problem. Hon om sina o jag om mina. haha,

Nä, vi insåg snabbt att vi inte hörde hemma där o fixade taxi hem tidigare..
"jag förstår mig inte på killar. Antingen är dom: .." resten skriver vi inte här perra ;) haha

Det slutade fan nästan med att jag o perra skulle få nattgäster hemma hos mig! Kunde slutat illa kan jag känna. Kul för er kanske, men säg inte sånt ni inte menar är ni snälla :) haha

Väl hemma, vid 03.00, så ringer telefonen. JA godkväll min herre!  :)
somnade vid halv 5 tror jag o klockan ringde lite i 8 på morgonen efter,. Jag fick pallra mig ner mot hallen för att åka till trelleborg på match. Jag mådde faktiskt otroligt bra men vara bara en aning trött.

På eftermiddagen tog jag o lillplutten en promenad i kylan. Behövde prata av oss. Det var verkligen skönt. Men gumman, bli inte desperat! haha :)


Idag har jag varit på a-lagsmatch o sen åkte jag o P till svedala outlet :)
nice.

Löve ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag är inte lillplutten, hallå ! och det där med desperat ska jag nog inte satsa på .. haha, kom på att jag måste säga något till dig, vårt snack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback