herre jävlar

Jag fick mitt livs resa idag. Hem från tåget. På cykel. Med Jonas.
Oj, vad det gick undan och vill lova er att det var hårt att sitta eftersom det knappt var luft i bakdäcket. haha,
När vi väl stannat och skulle skiljas åt så låste bromsarna sig!
För en stund blev jag rädd att jag fick asa cykeln hem, men lille J löste det hela mycket bra.
Blev dessutom bjuden till honom imorgon,! :)

Haft en lektion idag, nu sitter jag hemma i min ensamhet och har precis ätit makaroner o köttfärs. Känns som om det är standard med makaroner på fredagar. MAKARONER,, PÅ EN FREDAG? Jajamen.

Kvällen kanske spenderas nere i hallen för att kolla på Saras match, annars lär jag väl sitta hemma o uggla!



Kall, vet du om att du är kall?, Jag har inte gjort dig något och förstår inte varför jag får detta emot mig när jag ställer en enda liten snäll fråga. Inte mitt jävla fel att andra tvekar,! Du kan väl försöka att värma dina svar en aning. Annars kanske jag ångrar mig igen.
Detta känns bara meningslöst!

Löve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback