fun fun fun

Träffa vänner o hinka in vin, vad är bättre än det?  Inget slår nog iaf gårdagen. Sköna människor, skön stämmning, skön musik o allt var kanon:)

För mig o två andra blev det en tripp till mejerigatan? för att hälsa på på en fest,. Dock ringde den ene av oss på på fel dörr o en tant kom o öppnade. stackars henne att få vara med om att tre fulla ungdomar står utanför dörren o knackar o skriker klockan två på natten. Jag gömmde mig bakom en brevlåda! Vi stannade nog  bara en halvtimme eller nått, men jag åkte dit gratis så skitsamma. haha. träffade många nya människor som viste vem jag var. Dock hade jag ingen direkt koll på dom. ovanligt!

trevliga samtal, härlig dans o sång, mycket vin, krossade glas, foto, bråk med Mr Ericsson?, besök av människor uppeifrån, triangeldrama, Lars winnerbäck, dans på stolar o mycket mer.

Har hört att det inte bara är jag som mår lite sämre än vanligt idag. haha, Jo rönne du låg inne med en redig fylla igår så förstår att du inte mår så bra.
 


Dagen är fortfarande ett frågetecken för mig.
Kanske slå en pling till min vän i torsjö:)

I löve löve

Det är så det ska va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback