fan vilket jävla åk du fått tag på!

Klockan är lite mer än halv 12 och jag har slutat skolan. Riktigt gytt faktiskt trots att det är en vana. Min fredag har jag bara teckenspråk mellan 9.30 och 10.50 :) skönt!

Kvällen ska kankse tillbringas med perra som åker till Italien imorgonbitti. Lite mys o prat är ju aldrig fel en fredagskväll!   :) Prata är vi ju ganska duktiga på, haha


Imorgon blir det jubb o sen till abbekås för att snacka o dricka lite vin :)
Senare på natten bär det av mot ÖJA där resten av kvällen kommer att spenderas., 
Om vi har tur så blir kvällen roligare då än förra fredagen. 



Snart ska jag springa mot körskolan för att möta upp Anna o sedan dra oss mot stationen.
Datorn väntar hemma på mig där jag ska skriva klart mitt religionsarbete, sedan teckenspråksarbetet o under tiden ska jag förhoppningsvis skicka bilder till Anni.,!

Löve


Kommentarer
Postat av: Anni

Jeppjepp, jag tar mer än gärna emot bilderna :)
Har du förlsag på biodag? För snart kanske den inte går mer ju, o ja vill hinna se den.
Trevlig helg ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback