ENSAM ÄR STARK!

Helt plötsligt "kan du köra till ystad?"
jaa jo visst kan jag det. klockan tolv höll jag o väntade på massa fulla grabbar. dom fjäskade som fan för att jag skulle hämta dom hem efter bar a bar också.

Hem igen för att sova och klockan kvart i två ringer några o övertalar mig att hämta dom hos håkan. Ja tog bilen o iväg. När jag insåg att det inte var lönt att köra hem om innan jag skulle hämta i ystad igen, så gick jag med in till Kaléns. Lite skitsnack sådär en lördagnatt halv tre är väl aldrig fel?! haha

Mot ystad vid kvart i tre,  när fyllesvinen hoppat in i bilen o vi körde iväg, så fick jag en jävla lektion av svensson att man inte väjar för en hare. haha, Men iaf kul att höra på deras snack! :)



IDAG.
Jag tror att jag nästan har lyckats övertala familjen att hänga med till svaneholm för att gå rundan :) fint väder idag ju.
känns som att jag är den enda i hela sverige,, eller iaf i skåne som inte är bakfull. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback