direktsändning, utlottning av utsparkstider

FAVORIT-tisdag igår, tyckte dock mest det kändes som om vi bara körde runt i skurup o yrade. haha
hämtade på olika ställe o sen till AG.s för att handla onyttigheter. För mig blev det dock en apelsin, en banan och ett päron :) braaaa!
Hem till Kalénarna för att övertala sara om att hänga med till Perra. Väl när vi slängt in henne i duschen så körde vi o hämtade Kalén hos Palle o Håkan,,
Hem till perra för att kolla gossip girl klart o sen FOTBOLL.. dock joinade jag Sara vid datan ist :)

I måndags var jag o Perra ute o gick,, dock kom vi inte längre än till IP. haha, var med på damernas möte o så.
Iaf så fick vi snackat av oss en del. och uppdaterat varan om helgen :)

Ikväll bli det plugg för min del, skoj? nääädu!

Imorgon kommer vi sända live igen. Denna gången ska vi sända utlottningen av utsparkstiderna :)


Som det ser ut nu så ser jag fram emot helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback