mycket som står på spel.

Efterlängtade åhus väntar imorgonbitti. Dock sitter jag här nu med världens huvudvärk o i princip halsfluss. Men vi kan nog få en toppenhelg ändå. Trevligt sällskap, vin, mys, god mat, sol o fotboll så kan det nog inte bli bättre :)

Varit jävligt upptagen hela veckan faktiskt. Varje stund som funnits över har jag tillbringat hos mormor o morfar o packat lådor o sorterat i skåp. Mycket skit som nu ska slängas. Dock riktigt typiskt att jag ska till åhus o sen jobba just den helgen o veckan som de ska flytta. Men jag får ge en hjälpande hand på kvällarna!

Varit i Ystad idag med syster. Inhandlade faktiskt den omtalade klänningen :) haha, och lite andra småsaker till mig o m&m.
Ikväll så var vi faktiskt o kollade in nya lyan där m&m ska bo. Jäkligt nice får jag säga. Efter det så blev det glass här hemma för att fira mammi o pappis bröllopsdag :) Grattis!

Det som inte dödar gör en starkare.

Miss you!

Kommentarer
Postat av: Anniken



ååå, blev det ett klänningköp?? ! :)

Hoppas nu er helg blir lika najs som jag minns Åhus!

Puss på dig snäckan

Postat av: Idaho

Men Johanna, vad är det du påstår!? :) Tack själv, hade väldans trevligt! Och du, nästa gång: Grilla något annorlunda. Korv till exempel. Ha det bra, puss!

2008-06-30 @ 09:14:38
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback