Hål i tröjan? Ptja, varför inte.

Helgen har bjudit på mycket.
Underbar middag med m&m o morbror, jobb, solning, fest, biltvätt, film o snack på Bryggaregatan och familjeråd.

Den där festen, eller festerna skulle jag nog vilja säga, var kul. Allt blev tvärtom än vad som var bestämt. Det enda med hela kvällen som höll sig var starten som hölls hos zaaren tillsammans med stina o sanna. Riktigt roliga timmar spenderade vi där. Sedan vidare o vidare igen,. Fråga sanna hur man gör hål i tröjor,, för det vet hon ;) haha

Vi hamnade tillslut bland massa olika folk. Några var fulla o satt med lampskärmar på huvudet, några drack och andra inte, några småttingar och några hjärtegull, några som varit i magaluf o några från skurup (?) haha, dåliga förklaringar men vad fan :)
Champagnen korkades upp och fler o fler välte ut sina glas.
- Tid för Lööwan att traska hem i mörkret.

Jodå, såaatte.


Snart bokas nog min o Ulrikas lilla "semester", dock har vi mycket kvar att planera. ♥


IKV, antingen film eller springtur.
Tror dock jag ska ge mig ut o springa.
Mor o jag var förresten o badade innan när vi käkat :) kallt o skönt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback