Åhus

Förväntningarna var stora och helgen blev precis så. Trots att det inte fanns någon fest så sysselsatte vi oss ändå. Fotboll hela dagen fram till 16 tror jag. Innan dess så hade vi hunnit gå alla de milen för att handla lite mat också. haha,  Ida läste nalle puh o drack vin :) yes, bra kombination. Vid 18tiden så kom några killar till oss o popcornen sattes fram :) haha, vi gick o käkade på restaurang med hela laget och alla var på hugget. haha, Emilia fick en såkallad "drink" också.

Lite kubb, vin o mys på stranden i solstolar kl 11 på kvällen var helt underbart. En kille som friade till mig också! jaaadå.

Med sällskap i stugan blev det dyrt. Usch fy katten var tråkigt. Vi var snälla o lät Bob o patrikmartin sova hos oss, men då blev det jävlar i det dyrt. Det löste sig tillslut iaf.

Tjejtjusarna åkte ut efter första matchen på söndagen så vi åkte hemåt då. Fast först stannade vi på en strand i Friseboda för att grilla korv. Underbar strand. Vi satt där nog i någon timme :)

Slutligen hemma igen o började flytta lådor direkt.
Underbar helg, underbart sällskap o underbar fet mat! :)




       


MAT ÄR GOTT. HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ååå vilka fina bilder, mycket bättre än mina :P Längtar tills jag får se alla :) Tack för en trevlig helg!

2008-07-01 @ 11:50:36
Postat av: Mia

låter som ni hade sjukt kul, buhu tråkigt jag inte kunde följa med .. men men får snart ses :) pusspuss

2008-07-02 @ 22:48:04
Postat av: Idaho

HAHA! Jag skrattar lika mycket fortfarande! Mat är gott. Hejdå. Helt, helt sjukt! Gaanska roliga bilder också! Hoppas vi ses igen snart, ha det bra, puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback