storm

Skulle bli stormen Tuva idag eller nått.
Hela dagen har jag gått och funderat på om jag får motvind eller medvind hem. jag bestämde mig för att det nog blev medvind.
Men när vi gick från skolan mot bilen, så insåg vi att det blåste från havet och vi trodde att det låt i söder. Alltså skulle jag få grym sidovind. Men dock bättre än motvind ;) haha.
Väl på tåget så kom vi fram till att jag nog skulle få motvind ändå.
När jag satte mig på cyklen och började cykla så insåg jag att det vad sidovind.
Och inte en liten sådan, utan ganska grym.
Åkte ut på vägen gansk ofta o så, men jag överlevde iaf och det är ju bra kan jag tycka !
Nog pratat om vindar o så. haha,


Skolan idag var helt ok :) Kom dock hem sent efter tre och en halv timmes redigering av vår film.
Mycket som gick bra med PA vilket är roligt.
Detta kommer vi nog lösa känner jag.

Torsdagsmys hos persson ikväll. Lite taco o så ingår nog i planeringarna
:) kan bara sluta braaaa


Halleda vad jag babblat om vindar i detta inlägg, haha. Nu ska jag gå o käka liiiiite lite soppa innan jag ska iväg.

Kommentarer
Postat av: Anniken

dummer, du ska ju inte äta innan du ska iväg.
Ja, snacka om vind! Cyklen stod ju fan stilla när man skulle hem. O nu ska konstiga ja ut o springa också, vad tusan händer med mej?? :O
Ha det så myspysigt ikväll=) O hör med Ulrika om våra idéer för morgondagen, har ju helt klart lust till nåt mysigt :)
Puss vännen!

Postat av: perra

herregud, ångrar man läste din blogg idag .. vind vind vind , haha ! :)

2008-02-01 @ 17:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback