smaskigt från helgen :)

Fredagkväll spenderade jag med P och mina syskon. såg film o krängde godis.
Mammi o pappi var även o hämtade våra nya sängar :)
P o bror hjälpte mig att sätta upp den. o fy fan vad skön den är. Jag sover så underbart gott om nätterna. haha


Efter jubb på lördagen så for jag hem o sov så otroligt skönt i ett par minuter på den lilla visarn. fix o dona hela eftermiddagen, sen  åkte vi mot T-lilla. Där väntades party för en malin berg som fyllde 19 år :)
mat, mat o åter mat, trevligt sällskap och allt var på topp. (hennes katt mådde däremot inte toppen. haha)
det blev snack, sång o efterrätt :) vid halv ett bar det vidare mot bar a bar.!
Jag tror att alla Skurup o Ystadbor var samlade på samma ställe, för helvete vad mycket folk där var. O många kända ansikten också :)
stort tack malin för denna kväll!,  :)
Jag hoppas dock inte Max körde hem, som han försökte övertala mig om att han skulle :s, för det kan inte ha slutat bra isåfall. haha  

image271



             
 


Söndag igår. Match mot gårdarike borta!
På vägen hem så var vi på mcdonalds. haha, P hade lovat att bjuda dom två.
Men det tog dock tid innan vi hittade ut ur vellinge, haha.
Vi satt på mcdonalds  i mer än en timme. och dom snackade o skrattade bara hela tiden.
Jag kan inte påstå att jessica värnade om miljön precis efter alla dom servetterna hon tog
:)

I bilen snackade dom konstant hela vägen från svedala till skurup. Dom skulle försöka leka tystaleken. Jag hann räkna till 2, sen började som hysteriskt skratta.


Ulrika :( tråkigt det som hände, men hoppas allt är bra.! Tur i oturen får man nästan säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback