ny vecka, nya utmaningar

Igår blev jag väckt av klockan 10.00, tro det eller ej, men det var seeeegt.
Iväg på match,, efter förlusten och ett långt samtal med bräckan så begav jag mig hem.
Lite käk och sen vidare till Perra,. en hel del att prata igenom faktiskt. haha, lite känslosnack hann vi också med, trots att det gick lite segt.
Men kvällen var behövligt kände jag,!  :)

"Han vet inte vad han går miste om!" 

Nya kontakter på mailen har också dykt upp, haha.


Fick träffa P nu i eftermiddag. En hel vecka utan honom har gått, men jag har klarat mig! :)
och som tur var så hade han inte brutit några ben. haha


Kommentarer
Postat av: Emilia

Såg er i skånskan, så söta :) ni kommer klara det, det vet jag!

2008-01-30 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback