måndag innan skolstart

Körlektion, o massa dataprov.
Fika idag i ystad med Anniken i tre lång timmar.
Båda behövde snacka av sig.
Och det var skönt att ha någon som lyssnar, vi pratade dock i mun på varan hela tiden.
haha

tycker om dig tösen min <3

J: du gick rätt in i fällan!


image268



mycket som snurrar i huvudet nu.
spec. körkort, skolstart, projektarbete, innebandyn o skolan i allmänhet.

Jag skulle vilja säga att jag gillar skolan, men jag är ledsen,, det kan jag inte!


Jag får säga att söndagen var ett annorlunda sätt att börja dagen på! haha :)



Jag hoppas på att helgen bjuder på spännande saker.! det hade varit nice

:)

Kommentarer
Postat av: Anniken

lilla vän..fällan heter det :P
tack för denna dag, imon är det nog hög tid för en ny pratsstund :P haha
Pussis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback