:) jaa

Bara så alla vet så är det nya modet att gå runt med ett minne i fickan.
Om man inte får plats med allt i huvudet, så kan det vara bra med ett Usb-minne. haha
 
helgen var toppen på alla sätt och vis,
Ystad, Kajjan och Bará bar.
Galna töser, vin, grymt mycket chips, stor diskussion om katten på väggen och om lampan som Kaisas mamma höll på att "bygga", knäppa foto, müssli ätande? och mycket mer.

Väl på Bará bar, mycket folk och det första jag fick höra när jag kom dit var dock inte så positivt..! Men kvällen var verkligen bra och jag hade skoj.

:) kuuuuuuul

Skolan, haft vår första lektion.! Nu ska jag snart gå o klaga på Anniken att hon tar lite lång tid på sig med sina präster, eller var det övertalning av lärare ? haha
På vår lekiton blev det högt prat om klassresa, alla vill till olika ställen. Bussresa, stuga, supa, ta det lugnt, solen, ? Jaa, det lär ta tid att bestämma vart vi ska, sen är ju nästa fråga hur länge och när  vi ska vara borta. Någon vill över helgen, någon 10 dagar, någon efter studenten, många vill innan balen, och slutligen några vill i 5 dagar.!

Mat nu tror jag. Jag hör hur matsalen kallar Löööööw, Löööööw !

ciao


Kommentarer
Postat av: Anniken

jadå vi blev klara :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback