...

wow, skulle nog kunna säga att detta var lätt den bästa helgen jag haft på lång tid.
Lördagen började med jubb, innebandy med damorna och vidare hemåt för att sova :)
mm jag har börjat göra det till en vana att sova mitt på dagen. haha

Vid sjutiden begav jag mig i motvind och i nästan storm mot Perra.
Sara kom med mat sen och det var gott, riktigt gott. Även räkchipsen som jag var lite skeptisk till innan. Det var vi, sabine, jag perra och sara. Vi var lixom TEAM4 denna kvällen. Vi höll ihop i vått o tort, och stöttade varan när det gick utför ;) haha får nog säga att det blev en hel del tjejsnack och massa skratt. Även en hel den teater hann vi med, dock blev det nog lite körigt för sara då hon spelade 2 personer samtidigt.. haha, skrattade så jag hade ont i magen. Tack Perra för kvällen, det var trevligt :) (trevligt på mitt sätt, inte kalénarnas, haha)

Slutligen hamnade vi hemma hos Stina, som hade huset fullt av folk :) där var det ballt som fan, och på bara två timmar (tror jag) så hann vi med en jävla massa. Vi la in en redig fylla, tog ett antal hundra foto, snapsade en del, dansade till braaaa musik, skickade grymma sms till varan (?) Och massa annat. 
Väl i bussen på väg mot ystad, det gick undan får jag säga. insamling av pengar, ölburkskastning och sen var vi framme. Danke Stina!

Kvällen var ung och helvete vad folk där var :) 
får nog säga att jag hade roligt, även om kanske inte alla hade det. 
Dock slutade det illa för en.. kan man få stämpelkort på sjukhuset? det skulle nog iaf vara lönt. haha 
tre besök på mindre än en månad, (dock olika personer varje gång) och inget av det beror på fyllan :/ illa illa. 

Sabine och jag kom hem med taxin, men visst då skulle vi börja gå mot håkan, som bor i andra änden av skurup. haha, men det gick rätt snabbt tror jag. Jävligt många samtal hann vi med :) haha 
Dock blev det en snabb visit hos håkan, eftersom  han och en tös från skurup rök ihop! hahaha jag skoja Pärlan.

Mycket rolig kväll var de iaf!
 :)

Kommentarer
Postat av: perra

haha, bra att du hade trevligt på ditt sätt och inte deras :) haha, rök ihop, opps ;)

2008-01-30 @ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback