13afton, känslan !

saknar det redan, och jag vill tillbaka till den kvällen. Känslan jag hade där. Nyår! Det var längesen jag kände så, nog ända sen Bulgarien, och då jag bara tänkte på hur lycklig jag var. Det var så underbart!


image264


tänkte inte att jag skulle sitta här o berätta hela mitt liv,, om alla dåligheter det finns och om allt positivt.
Jag tror att jag behåller det för mig själv eftersom det finns folk som inte gillar att man skriver sånt.

Det som är mest nagativt just nu är dock något som gör mig riktigt förbannad. Som människa och såkallad bästa vän så gör man fan inte så. Säg vad det är ist !

Ikväll så har jag iaf bara suttit hemma med min kära familj o några andra vuxna. trevligt har det varit !
Anniken ringde och mycket snack blev det. Någon måste ju sysselsätta henne när hon sitter fast i hörby pga vädret och det gör jag ju så gärna. hahah :)

lite bilder från bulgarien tänkte jag visa, (tror dock ni sett de flesta redan) Men kan ju berätta att jag längtar tillbaka grymt mycket.

image265

image266

image267

Jag blir iaf lycklig av dessa !

Kommentarer
Postat av: Anniken

jag tackar ännu en gång för en underbar nyårsafton men med den här kommentaren ville jag tacka för samtalet.

ett samtal som , ja vad ska man säga..var väldans behövligt. (kommer nog behöva lasta av mig ännu mer ett -antal gånger. hoppas du inte blir uttjatad) och dessutom var det trevligt och skojsigt att få prata med dej en sån kväll.

Så glad när jag ser dej lycklig !

Postat av: Emilia

Nej, vilka bilder, blir helt sentimental. längtar också megamycket tillbaka, bekymmersfritt liksom :)

2008-01-06 @ 19:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback