seg dag till tusen!

Sån underbar känsla att sitta själv i bilen o köra. Jag kan!
helt plötsligt bara för att jag har körkort så kan jag backa in bilen i logen utan att köra på den andra bilen, cyklarna eller traktorn. haha. Riktigt bra!

Idag har jag hunnit med mycket,. handla mat med mammi plus handlat present till syster som fyller år på söndag. Efter det blev det en runda till mormor o morfar för att käka frulle sådär vid halv 11 tiden :) haha, lagom!

Nu väl hemma så väntar jag på att mitt hår ska torka och att klockan ska bli tio i ett. Då ska nämligen jag gå ner till hallen för att spela cup med tjejerna.
Kvällen får vi se vad den bjuder på.

Imorgon blir det iaf mys med det gamla goda. Pizza o en dålig film kanske?
:) aa det lär bli nice.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback