randig tröja o lätt lockigt hår

I löööööve you. haha
den repliken sades nog 52 gånger under gårdagens damlagsmatch.
Riktigt rolig kväll får jag säga. Rönnberg var knäppare än aldrig förr o vi andra blev lika så.

Lite psykologLööw blev det också. Kan tänka att det är skönt att prata med Lööwan ibland.
Kul att jag får veta iaf ;) haha

Ett jobb har jag också fått till hösten ;) haha. finns dock lite olika alternativ vad jag ska jobba som där.
1. sekreterare nr 2 med Perra.
2. personlig massör åt chefen. 
3. körare åt rönnberg.

Får väl se hur detta slutar. haha


Något jag älskar är iaf min bil. Det går riktigt nice. braaaa!
Längtar rätt så mycket till morgondagen.
Skola, match, restaurang, klassfest o ÖJA!


Ut o kolla på kusinens nya bil nu :)


Kommentarer
Postat av: Anniken

lätt lockigt hår, ja söt tjej var det ju ;) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback