plugga plugga plugga, nu ska vi bugga!

Idag har det varit skola. Tåg med Perra, längesen sist ju. 
Väl i Ystad så  gick jag en runda på stan o fyndade lite saker.
Inget speciellt men "bra att ha"! haha, en kjol, en lång kofta, en annan kofta och ett übersnyggt linne :)

En lektion och sen blev det massa skvaller och snack på lunchen!
Behövligt var det iaf..

Eftermiddagen har bara bjudit på massa pluggande. Jag hade kunnat göra det på en timme. men det har tagit mig 5 timmar och jag är inte ens klar. Jag har kommit på massa andra saker att göra ist för att plugga. haha

Helgen bjuder på spännande saker får jag hoppas!
20 årsfest hos zaaren :) och även en tacokväll ska vi nog hinna med

ciao
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback