löve löve löve

lördagen bjöd då alltså på mys hos perra med onyttigheter.
P kom till mig o sen körde jag vår bil till henne. Ner till byn för att handla godis o sen kollade vi lite melodifestival. Efter det blev det film som jag faktiskt inte fattade mycket av. haha När P åkt blev det dock lite svårare för mig att svara på frågorna som perra hade gällande filmen ;)  

Efter film, godis, massa vatten och prat så var vi på g hem till mig för att sen plötsligt sitta i bilen. Och vi var på väg mot örsjö!
hämtade några där vilket var läskigt och jag var glad att jag hade perra i bilen. Dock var hon också ganska rädd ;)
Mitt ute i ingenstans sitter två tjejer i en bil och väntar, det blåser mycket ute, inga gatulampor och huset som ligger en meter till vänster om bilen var något utav det läskigaste på länge.
Perra: Tänk om där kommer ett huvud!
haha,
Efter vi lämnat de snackiga vuxna så körde jag och lämnade av blomsterflickan och sen hoppade jag i säng.
Kunde dock inte somna på någon timme!

Söndag 5.55 ringer klockan. Jag flyger upp ur sängen och jag minns att jag tänkte "vad fan gör jag uppe nu? varför tog jag detta passet?" usch usch, men väckte lillebror och vid kvart i 7 körde vi ner mot hallen.
Mycket rolig morgon/förmiddag. med tanke på att jag var chef så gick allt braaa! haha.

Pappa o jag åkte vidare mot ystad för att checka bilen. Röd fin liten sak som snart är vår! :) jaaadå.
Under eftermiddagen åkte jag ner till hallen ett antal gånger för att lämna lillebror. Men såklart pratade jag lite med smågrabbarna också :)

Kvällen bjöd på kalas hos Lööw. Syster fyllde år :) Grattis!




Tänk dig för är du snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback