BOB HANSSON!

Den gubben har fan gjort min dag.
Den roligaste personen jag träffat på väldigt lång tid.

"Kyssa en främling i nacken o säga..(viska) hoppsan!", "Antingen är man som pappa, eller så knarkar man, det finns bara dessa alternativ", "Någon gång i livet kommer man till ett stadie då allt bara faller"
Till en i publiken: " Fräck mössa du har.. har lust att kittla dig faktiskt". detta är bara få saker av vad han kläckte ur sig idag i aulan.

Mycket av det han sa stämmer faktiskt sjukt bra in på verkligheten. Det var inte bara skit han snackade idag. Utan sanning!



image298



Nu för fem minuter sen borde jag sitta i min bil på väh ner mot matchen..

stress stress o åter stress.


ÖJA ikväll! det känns braaaa

Kommentarer
Postat av: Anniken

ja, shiit vad den mannen hade mkt vettigt att säga!
Tur att vi gick dit.
Hoppas din lista är avprickad nu :) Har precis förberett en (förhoppningsvis) mumsig efterrätt till ikväll=)
Hela klassen verkar extemt taggade, låter lovande :)
Ses sen snäckis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback