Avklarat!

Yes, äntligen är mässan avklarad och vi kan pusta ut.
UF Härlig Hälsa
Det bästa företaget någonsin :) haha. Vi har haft roligt men det har varit jobbigt. Som vi sagt förr så har det varit både ner- och uppgångar, men mestadels har det varit positivt.
I fredags, dan före dan, så hämtade vi montrarna klockan 1. Vi skulle ha 70 st väggar och kunde ta 7 åt gången på släpet :S Alltså var vi ganska trötta på det efter ett tag. När Natti och Anniken körde och tappade två montrar på vägen så försvann både orken och lusten att fortsätta.
Men vi kämpade på och klockan halv 5 hade vi hämtat alla montrar. Vid 8 på kvällen kunde vi äntligen lämna skolan och åka hem! ONT I FÖTTERNA. jaaa

Upp tidigt på lördags morgon. Packade det sista och iväg till tåget. Väl i skolan så gick allt fort. Men mycket skulle klaffa och stämma. Det var ganska mycket som skulle göras innan utställarna och besökarna kunde komma. Vi hann det mesta och allt flöt på bra. FRAM tills dess att två av utställarna blev sura och ville ha pengarna tillbaka. Men då pratade pappa med dom och det löste sig helt ok!
Jag vet inte vad det beror på, stress, mycket i huvudet, uppe i varv eller nått annat, men jag har minnesluckor från hela dagen. Tur att vi filmade ifall det så jag kan minnas lite mer sen.

Det gick verkligen bra och mycket över våra förväntningar. Mycket folk också vilket är kul :) Men det är ju trots allt skönt att det är över nu och så man kanske kan sova om nätterna!

Igår då efter mässan som stängde 15.00 så gick allt fort. Ja fy fan vad fort det gick. Pappa var i princip galen (enligt alla andra) som lastade 24 väggar på släpet. Men tur var väl det för två timmar senare kunde vi lämna lokalen med ett leende. Allt var iordningsställt och det som tog sju timmar dagen innan tog nu mindre än 2 timmar. Ojoj, tur att vi hade dom männen där ;)

Väl hemma hos Nilsson-Björkstrand så fick jag ett varmbad och Isa ett fotbad. Anniken sprang bara runt och letade efter kläder som jag o Isa kunde låna :)
Klockan 20.00 infann vi oss på pizzeria regement och käkade underbar mat. Dock blev jag så mätt som man inte får bli. Jag var verkligen spymätt.!

Enormt mycket saker som hände under dagen men kan ju inte ta allt här :) haha.

TACK Sebastian, Niklas, Isa, Martin, Davve, Björn och våra föräldrar för allt dom hjälpt oss med!


Nu ska jag snart göra mig klar för match med småtjejerna. Snart får det fan vara nog det med. Pallar verkligen inte mer. 

Måste berätta en rolig sak som hände natten till fredags. jag får ett sms klockan 04.45 av Anniken. 
"Jag kan inte sova, nervös kanske?! Ligger bara och tänker på allt.  Har ni silvertjep?" haha. Vem fan tänker på silvertejp klockan kvart i fem på morgonen?

Tack Anniken o Natti för helgen :)


image294


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback