Alla hjärtans

jo det var en mysig dag igår :)

Började dock lite smått på körskolan, sedan vidare till lektion- media!
Efter det var det lite till media, sedan lunch med vår handledare. Han skulle bjuda oss på lunch, men han tyckte det blev billigast för honom om vi åt i matsalen. snåle jävel!

På eftermiddagen kom vi fram till hur omogna och kramiga ettorna är hos oss.
haha shit, var vi också så i ettan?
 
Sista lektionen bestod utav... MEDIA! haha, Vidare hemåt med syster vid halv 5.
Halv sju anlände jag till carra där vi avnjöt en god middag. Det kunde dock gått illa eftersom allt gick emot Kalén ;) Efterrätten var också fin. kladdkaka, hallon o grädde. bra bra

Vidare vid 8tiden mot hallen där det skulle kollar innebandy. spännande match vill jag lova! det blev 6-6 vilket är bra.  det gjordes två mål av skurup de sista 30 sekunderna, FINT!

Nu ska jag iväg till malmö för att shoppa lite inför helgen.
Ikväll ska jag på taco hos Sebastian. Imorgon blire jobb, sova o sen feeeest :)
Söndag, shoppa i burlöv med familjen.

Nästa vecka är det loooov.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback