20februari08

grattis ullisknullis :) faan vad gött!
Körkortet är ditt <3


Igår var det jobb för min del. Direkt efter så fick jag cykla satan hem för att byta om.
Ner till tåget o iväg mot malmö.
Väl i malmö så sprang vi ifatt (jag menar det bokstavligen) en buss för att ta oss mot Pizza Hut :)
Helt ok mat, men dock var min pizza kall. Rätt dålig service också om jag ska klaga lite till. Jag fick in en ny vatten när jag inte ens bett om det, men jag bara tackade och tog emot :) haha

när det var uppätit, vi bett om notan två gånger och efter lite känslosnack med kalle så gick vi mot bian.
Vi såg PS. I Love you. Rätt bra film må jag säga! kankse ingen snyftare som där stod i tidningarna, men väldigt bra!

Kissnödig som Perra var gick vi alla mot stationen för att lista ut om där gick ett tåg 00.15 eller inte. Men en runda in om mc donalds fick det bli för att gå på dass. Oh YES, där gick ett tåg :) 

Alla somnade på tåget så det stora ansvaret låg hos mig att vi inte missade skuran.!
Det fixade sig galant (?) :)

tackar för en trevlig kväll såhär på lovet.


pussiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback