15-17februari08

Fredagen tillbringades ju  Ystad hos Niklas. Mycket gott med mat och underbara människor. Den kvällen var helt klart bra!

På väg ner mot stan så blev vi tidigt så vi tog en vända in om max där vi blev upphittade av två från skurup. Dom plockade upp oss och tog med oss hem. 
Zaaren o Perra :) hejdundrande tryck i bilen. Hög musik och grymt mycket sång :)

Lördagen bestod bara av stress. Från 2 (efter jobb) och till lite över 6 sprang jag bara runder och yrade. Jag hann med mycket, men allt blev försenat.
Gott på bordet och bra sällskap!
Vidare i bil till sjölandet där det var fest på hög nivå :)

Mycket folk och goa drinkar ;) kvällen var alltså kanon!
dock blev den inte så lång som väntat då jag snällt fick åka hem vid kvart i 1.

Idag har jag varit med la familia i Burlöv o shoppat.
Vi hade även ett familjeråd inne på KID hemtextil. haha,
Den stora frågan var hur många och vilke kuddar mathilda skulle få i present när hon fyller år.  haha, vi höll uppe typ 10 st på samma gång, och så stod hon o valde.
Roligt såg det ut iaf.

Jubb imorgon. sen blir det lugnt!

tack tack tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback